Staffli

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av B - 26 januari 2014 16:23

Här mina vänner så får ni se poträttet som jag har arbetat med, det tog ett tag, men nu är jag nöjd, kontrasterna blev väl bearbetade och smälter samman bra med dom ljusa partierna, man kan nästan höra suckarna och snarkningarna från den sovande mannen. Jag ser även att min akilleshäl är tyger, det är väldigt svårt att få det rätt utan att det ska smeta ihop sig. Men jag är relativt nöjd med det resultat som jag fick fram.


Kommer helt klart att göra fler porträt nu när jag återfått självförtroendet och ser att även jag kan, det är så dumt att ge upp när man blir frustrerad, för rätt var det är så lossnar problemet och man klarar av det som i början tycktes vara helt omöjligt :)


Fotot är taget i all hast och där av inte av bästa kvaliten   


 


//Becca   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards