Staffli

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av B - 23 januari 2014 07:15

Hm, vill blogga idag men kommer inte på något att skriva om, jag har så mycket som cirkulerar i huvudet så att välja blir ibland omöjligt, så min lösning blir inspirerande musik ^^ Lyssna på något som ändrar humöret från platt och grått till färgglatt och inspirerande.


Orsaken till dåligt bloggande dom senaste dagarna? Jo, sjuka barn. dagisvirus är nog det värsta som finns, och det jobbigaste med inskolning, men jag har tur, men äldsta har klarat sig bra, dock så är minstingen lite medtagen    Men det går nog snart över.


Har planer på att göra en till stor tavla, det var ett tag sen nu och skulle behöva lite konst i köket, den får nog gå i nyanserna, svart, brun och grå. Det kan bli vackert, för tillsammans så ger dom väldigt tilltalande kontraster och framhäver motivet.


Men nu ska jag återgå till mina kids och njuta av morgonen :)



//Becca



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards